تبلیغات
دفتر فنی مهندسی سامه صنعت ( 77689716 - 77689048 ) - پکیج های شوفاژ دیواری شرکت مگاترم و مرکوری
دفتر فنی مهندسی سامه صنعت ( 77689716 - 77689048 )
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
نظرسنجی
به نظر شما مطالب فعلی سایت مفید هستند؟



ویژگی های شوفاژ دیواری مرکوری

           

  • دارای تکنولوژی روز اروپا
    استفاده از پمپ سیرکولاسیون گراندفوس ساخت دانمارک
  • آب گرم با درجه حرارت ثابت _ سیستم گاز ماجولار
    با استفاده از سیستم ماجولار می توان آب گرم مصرفی را روی درجه حرارت دلخواه تنظیم و همواره از آن استفاده نمود.
  • دارای سنسور حرارتی دوبل
    این سنسور عملکرد صحیح و مناسب دستگاه را تضمین می نماید .
  • دارای سیستم کنترل هوشمند
    استفاده از میکروکنتلر آمریکایی در ساختار دیجیتالی آن قابلیتهای بالایی را فراهم می سازد و در عین حال کار با آن را ساده می نماید .
    دارای سیستم کدینگ جهت عیب یابی سریع و آسان .
    دارای سیستم آنتی فریز جهت قابل نصب بودن در فضای آزاد .
    دارای قابلیت برنامه ریزی روزانه در چهار حالت مختلف .
  • کوره احتراق بسته ( Room Sealed )
    دارای کوره احتراق اتاق بسته و مجهز به فن مکنده و دودکش دو جداره کارکرد آرام و کم صدا .
  • سرویس و نگهداری سریع و آسان.
  • مجهز به سیستم ضد گیرپاژ پمپ سیرکولاسیون. 

سایر ویژگی ها :

  1. طرز کار آسان و راندمان حرارتی بالا (90%)
  2. عملکرد دستگاه با فشار کم آب مصرفی
  3. سادگی تعمیر و نگهداری
  4. مجهز به اتاق احتراق بسته ( مدلهای فن دار )
  5. حداقل صدا در حین کارکرد و روشن شدن
  6. مجهز به فن مکنده جهت خروج گازهای احتراق ( مدلهای فن دار )
  7. مجهز به سیستم ضد یخ زدگی
  8. دارای صفحه فرمان دیجیتالی
  9. دارای سیستم حفاظت از شعله ( آیونایز ) و جرقه زن اتوماتیک
  10. قابلیت برنامه ریزی در چهار حالت
  11. قابلیت کنترل دمای آب گرم مصرفی
  12. دارای سیستم عیب یابی الکترونیکی
  13. مجهز به سیستم ایمنی تخلیه محصولات احتراق
  14. قابلیت نصب ترموستات اتاقی
  15. مجهز به سیستم ضد گریپاژ پمپ
  16. قابلیت استفاده از هوای تازه خارج از ساختمان ( مدلهای فن دار )  



    گروه صنعتی دماوند به عنوان شرکت خدمات دهنده محصولات مرکوری و مگاترم همواره اعتقاد دارد که برتری خدمات ارائه شده به مشتری نسبت به رقبا را یک عامل اساسی برای انتخاب به مشتریان هوشمند امروزی معرفی کند.
    کالاهایی که یک شرکت به خریداران عرضه می کند از جمله محصولاتی است که مشتری ها به صورت فیزیکی قادر به دیدن آنها هستند اما در کنار این محصولات کالای دیگری را به مشتری عرضه می کنیم که ملموس نیست و آن مقوله خدمات است .
    با پیشرفت تکنولوژی ، کالاها به لحاظ کیفی به هم نزدیک شده اند و لذا آنچه مزیت برتر شرکت ها می باشد خدمات آن شرکت است . در این راستا باید حلقه سه گانه 1. بازاریابی 2.فروش 3. خدمات با یکدیگر تلفیق گردند .

    موفقیت شرکتها در صورتی است که این سه حلقه همواره مانند یک زنجیر ارتباط تنگاتنگی داشته باشند. به عبارتی هیچ یک از این سه حلقه به صورت مستقل ضامن موفقیت یک شرکت تولید کننده و یا واردکننده نمی باشد.
    امروزه خدمات پس از فروش به تنهایی پاسخ گوی نیاز مشتریان نمی باشد بلکه مشتریان نیازمند خدمات قبل از فروش ، حین فروش و بعد از فروش می باشند .

    خدمات پیش از فروش چیست ؟

    خدمات پیش از فروش ، از لحظه ای شروع می شود که محصولات یک شرکت در معرض دید مشتری برای انتخاب و خرید محصول قرار می گیرند وبا مشاوره انتخاب محصول برای هر مشتری و کارشناسی نصب تکمیل می گردد. شرکتی در بازاریابی موفق است که توانسته باشد خدمات پیش از فروش محصولاتش را کاملاً حساب شده و همراه با شفاف سازی تعهدات برای مشتریان انجام بدهد .

    خدمات حین فروش چیست ؟

    خدمات حین فروش عبارت است از خدماتی که مشتری از زمان پرداخت هزینه و قیمت کالا و محصول تا لحظه مصرف از کالا نیاز دارد . مانند حمل دستگاه تا منزل مشتری بطوریکه مشتری دغدغه حمل ونقل محصول و هماهنگی های نصب آن را نداشته باشد .

    خدمات پس از فروش چیست؟

    کلیه خدماتی که از زمان نصب دستگاه برای مشتری ارائه می شود شامل خدمات نصب، تست و راه اندازی، تعمیرات دوره ای ، تعمیرات درمدت و خارج از گارانتی،وارنتی محصول می باشد

    دیدگاه خدمات مشتریان گروه صنعتی دماوند

    بررسی تحولات سالهای اخیر نشان می دهد که توجه به خدمات ، به صورت وسیع گسترش یافته و در سالهای آتی نیز با سرعت بیشتر توسعه می یابد . با گسترش تکنولوژی و اطلاعات ، مدیران شرکت ها به تدریج پی می برند که تنها کیفیت محصول نمی تواند وجه تمایز آنها باشد بلکه شرکت هایی موفق ترند که با ارائه خدمات مطلوب ، رضایتمندی و وفاداری مشتریان خود را به وجه تمایز رقابتی محصولات خود تبدیل نمایند . همچنین تحقیقات نشان داده است که هزینه های جذب یک مشتری جدید بسیار بالاتر از هزینه نگهداری مشتری فعلی شرکت می باشد ، لذا با توجه به اثبات اثربخشی تبلیغات دهان به دهان ، نیاز تمرکز به مشتریان فعلی و ارائه خدمات مطلوب در سازمانهای مشتری گرا روز به روز بیشتر احساس می گردد .

    اهداف خدمات مشتریان گروه صنعتی دماوند

    • افزایش رضایتمندی مشتری و سطح کیفی خدمات پس از فروش شرکت از طریق شناسایی نیازهای آشکار و پنهان مشتریان و افزایش سرعت پاسخگویی به نیاز ایشان .
    • تبدیل خدمات پس از فروش به مزیت رقابتی محصول.
    • هماهنگ و همسو شدن با استانداردهای جهانی در خدمات پس از فروش.
    • افزایش اعتبار مارک یا برند محصول در بازارهای هدف.
    • تبدیل مشتریان ناراضی به مشتریان خشنود ، وفادار و ماندگار.
    • ارائه خدمات به وسیله تکنسین های مجرب و تحصیل کرده مطابق با استانداردهای روز .


    جهت اطلاع از قیمت محصولات شرکت مگاترم و مرکوری با فروشگاه تماس حاصل فرمایید.





    آمار سایت
    • کل بازدید :
    • بازدید امروز :
    • بازدید دیروز :
    • بازدید این ماه :
    • بازدید ماه قبل :
    • آخرین بازدید :
    امکانات جانبی